آقای کتاب

وبلاگ آقای کتاب (معرفی کتاب ؛خرید و فروش انلاین کتاب برگزاری نمایشگاه های کتاب

آقای کتاب

وبلاگ آقای کتاب (معرفی کتاب ؛خرید و فروش انلاین کتاب برگزاری نمایشگاه های کتاب

 

ویژگی‌های محصول

  • وزن خالص: 700 گرم
  • وزن با بسته بندی: 900 گرم
  • ابعاد: 14*21
  • سال نشر: 98
  • تعداد صفحات: 600
  • ناشر: اتیسا
  • قطع: وزیری
  • نویسنده: میکا والتاری

درباره محصول

 

کتاب رمان سینوهه، پزشک مخصوص فرعون اثر مشهور میکا والتاری، یکی از بهترین و دقیق‌ترین آثار مربوط به مصر باستان است و شما با خواندن این رمان صرفاً داستان زندگی یک پزشک نابغه را پیگیری نمی‌کنید بلکه با زندگی مردم در آن ایام نیز آشنا می‌شوید. این کتاب، شما را به سفری خیال‌انگیز می‌برد که هرگز از یاد نخواهید برد. اگر به تاریخ علاقه‌مند هستید و اگر دلتان می‌خواهد در صفحات یک ماجرای هیجان‌انگیز برای چند ساعتی خود و زندگی‌تان را به دست فراموشی بسپارید، سینوهه برای شما بهترین گزینه است.
داستان زندگی کودکی است که خانواده اش او را به رود نیل سپرده اند و حال، خانواده ای دیگر در آن سوی رود او را می یابند و پرورش می دهند. نام این کودک، سینوهه است که در سال های جوانی پزشک مخصوص فرعون و همچنین کاهن معبد می شود. به واسطه مسئولیت و قدرت زیاد، سینوهه به مکان های مختلف مدیترانه، بابل، سوریه و... سفر می کند و در طول این سفرها، با وقایع و رخدادهای جالبی مواجه می شود. نویسنده به زیبایی و ظرافت توانسته اوضاع اجتماعی و فرهنگی و سیاسی این کشورها و همچنین مصر را توصیف کند؛ مصری که آن روز ها تحت سیطره "آخ ناتون" بود. این کتاب ارزشمند همواره جزو مهمترین و پرفروش ترین منابع جهت مطالعه تاریخ و شرایط مصر باستان و همسایگانش به شمار می رود. "سینوهه، پزشک مخصوص فرعون" با ترجمه فرزام حبیبی اصفهانی توسط انتشارات آتیسا چاپ و دراختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

 

 

 

برای خرید با تخفیف وبژه 40 درصدی کلیک کنید

 

برای خرید با تخفیف وبژه 50 درصد تخفیف  کلیک کنید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۲۴
محمد ممولر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی